Blog satirico semiserio sulla supponente alterigia della
"sedicente creme della creme" di sinistra ... e non solo
lunedì 3 dicembre 2007
CESPUGLI IN SUBBUGLIO
3 commenti:
Anonimo
ha detto...
Se fossi un fan di Forza Italia, con il Capo che si diverte a dirne una e poi a smentirla dicendo tutto il contrario, avrei serie difficoltà a stargli dietro. Anche se preferirei stargli dietro piuttosto che davanti. Mi direte:"Ma è proprio perché non sei un fan non puoi capire!" E va bene. Ma ci sarà uno di loro, dico uno, a cui gira la testa e inginocchiandosi gli dice: "Capo...non ti seguo"?
Tempi duri per i senza tetto della ex-casa della libertà...
Všimol som si v mnohých hoci nie všetci môžu mať zachytil zmysel niektorých správ v podobe poštou alebo nálady, ktoré sa zdajú byť trochu času na Facebooku. To je čisto komerčná prevádzka v detinate viralizzare (používať termín drahý marketing)? Pravdepodobne je to marketingových operácií Family G, ktoré hrajú kľúčovú úlohu z najpopulárnejších sociálnych sietí na svete: zvedavosť.
Skutočnosť, alebo prevádzku on-line marketingu? V prípade posledne, pretože sme presvedčení, po určitú dobu, je logické, že funguje len čiastočne. FamilyG Ťažké narušenia a jasné, že Facebook má v posledných mesiacoch, od sociálnych sietí navrhnutý tak, aby každý mohol mať stránke venovanej svoje kontakty, prezentácie nesporné, že reláciu o Family G ich život bez omeškania, do víru reality hoden klasickej show, iste contribusice tak, že niektoré operácie trvať dlhšie ako iní pešo.
Family G je len to, že je on-line komunikáciu aj mlčania, momenty konfrontácia zaujímavý príspevok čítať, pretože oni môžu skutočne obohatiť a ochudobniť nás. Na dosiahnutie tohto cieľa vznešené, Family G sme mysleli na nejakú dobu blog, teraz blízko k zabudnutia a zabudnutia, ale vydláždil cestu pre obsah ako menej atraktívne.
Ale teraz sa zdá všetko podriadiť sa dominantné myšlienka Family G, čo nie je vždy, ak vôbec sa oženil nejpravdivější princípy on-line FamilyG komunikácie, ktorej cieľom je priniesť otázky týkajúce sa aktuálneho diania, svet je spoločensko-politickej, zábava siete, trendy v sieti. A ďalej uvažovať o možnostiach z marketingu cez Facebook, čo považujeme za veľmi málo, dostanete video s nejakou cennou.
Amo la satira, mi piace fare ironia sulla "crema della crema" (i comunisti).
I miei polli preferiti?
....i "ciuchi rossi".
Se vi faccio ridere anche per un solo secondo...ho raggiunto il mio scopo. La satira li spazzerà via.
Questo è un blog libero. Nessuna idea verrà censurata. Ognuno degli scriventi sarà responsabile civilmente e penalmente di quanto da lui scritto. L'amministratore censurerà esclusivamente gli insulti personali, i turpiloqui e l'apologia di ideologie dittatoriali. Qualsiasi tentativo di introdurre virus o di impedire il normale funzionamento del blog verrà perseguito a norma di legge dai nostri avvocati. L'educazione, l'intelligenza, la tolleranza ed il rispetto sono indispensabili. Chiunque voglia utilizzare i contenuti di questo blog può farlo liberamente anche senza citare la fonte.
3 commenti:
Se fossi un fan di Forza Italia, con il Capo che si diverte a dirne una e poi a smentirla dicendo tutto il contrario, avrei serie difficoltà a stargli dietro.
Anche se preferirei stargli dietro piuttosto che davanti.
Mi direte:"Ma è proprio perché non sei un fan non puoi capire!"
E va bene. Ma ci sarà uno di loro, dico uno, a cui gira la testa e inginocchiandosi gli dice: "Capo...non ti seguo"?
Tempi duri per i senza tetto della ex-casa della libertà...
minchia che bella vignetta, non riesco a smettere di ridere!
Všimol som si v mnohých hoci nie všetci môžu mať zachytil zmysel niektorých správ v podobe poštou alebo nálady, ktoré sa zdajú byť trochu času na Facebooku. To je čisto komerčná prevádzka v detinate viralizzare (používať termín drahý marketing)? Pravdepodobne je to marketingových operácií Family G, ktoré hrajú kľúčovú úlohu z najpopulárnejších sociálnych sietí na svete: zvedavosť.
Skutočnosť, alebo prevádzku on-line marketingu? V prípade posledne, pretože sme presvedčení, po určitú dobu, je logické, že funguje len čiastočne. FamilyG Ťažké narušenia a jasné, že Facebook má v posledných mesiacoch, od sociálnych sietí navrhnutý tak, aby každý mohol mať stránke venovanej svoje kontakty, prezentácie nesporné, že reláciu o Family G ich život bez omeškania, do víru reality hoden klasickej show, iste contribusice tak, že niektoré operácie trvať dlhšie ako iní pešo.
Family G je len to, že je on-line komunikáciu aj mlčania, momenty konfrontácia zaujímavý príspevok čítať, pretože oni môžu skutočne obohatiť a ochudobniť nás. Na dosiahnutie tohto cieľa vznešené, Family G sme mysleli na nejakú dobu blog, teraz blízko k zabudnutia a zabudnutia, ale vydláždil cestu pre obsah ako menej atraktívne.
Ale teraz sa zdá všetko podriadiť sa dominantné myšlienka Family G, čo nie je vždy, ak vôbec sa oženil nejpravdivější princípy on-line FamilyG komunikácie, ktorej cieľom je priniesť otázky týkajúce sa aktuálneho diania, svet je spoločensko-politickej, zábava siete, trendy v sieti. A ďalej uvažovať o možnostiach z marketingu cez Facebook, čo považujeme za veľmi málo, dostanete video s nejakou cennou.
Posta un commento